Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Garantie en retourneren
Garantie
Artikelen die bij ontvangst defect blijken te zijn worden kostenloos gerepareerd of vervangen. Bij een defect stuur je een email met het bestelnummer en een foto van het defect als bewijs, indien het een zichtbaar defect is. Je klant moet het artikel nog wel even bewaren voor het geval wij het willen laten ophalen. Artikelen onder € 50,- worden vervangen, artikelen boven € 50,- worden gerepareerd of vervangen.
Hierna is alleen een eventuele fabrieksgarantie van toepassing.
Indien de klant geen terugbetaling wenst dan wordt het als een retour beschouwd en worden de verzendkosten in mindering gebracht.
Retourneren
Voor levering aan consumenten is de wet Kopen op Afstand van toepassing en geldt het herroepingsrecht. De consument heeft 14 dagen na ontvangst van de goederen het recht om aan te geven dat hij/zij de goederen wil retouren. Er zijn enkele uitzonderingen op het herroepingsrecht, zoals artikelen die op maat zijn gemaakt of die om hygiënische redenen niet retour genomen hoeven worden zoals bijvoorbeeld ondermode.
De leveringen van Dropshipper-online.nl en Dropshipper-eu.nl zijn Business to Business (B2B) leveringen. Wij verkopen namelijk aan jou, een ander bedrijf. Hierop is de wet Kopen op Afstand niet van toepassing.
We begrijpen dat je met dropshipping begint omdat je geen voorraad wilt houden. Om die reden is het mogelijk om de artikelen retour te laten sturen, MET UITZONDERING VAN KLEDING OF GEPERSONALISEERDE ARTIKELEN, mits de artikelen in de originele verpakking en onbeschadigd zijn. De artikelen moeten dus opnieuw verkocht kunnen worden. Van deze artikelen wordt de aankoopprijs gecrediteerd. De verzendkosten worden niet gecrediteerd.